پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

چند بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس هستند؟

  • کد خبر: ۹۵۴۰۷
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
چند بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس هستند؟
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در فهرست مازاد نیم فصل این تیم قرار دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای نیم فصل دوم پرسپولیس را تقویت کند. در همین خصوص و به احتمال زیاد بین یک تا ۳ بازیکن جدید در پست های مختلف به پرسپولیس اضافه می‌شوند.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که برای اینکه پرسپولیس بتواند بازیکنان جدید را به فهرستش اضافه کند احتمالا ۲ بازیکن در فهرست مازاد این تیم در نیم فصل قرار می‌گیرند.

از مهدی مهدیخانی به عنوان اولین خروجی فهرست پرسپولیس نام برده می‌شود.

در مورد نفر دوم اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و قرار شده پس از اتمام نیم فصل و با شروع تعطیلات زمستانی و پنجره نقل و انتقالاتی این بازیکن کنار مهدیخانی در فهرست مازاد قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->